بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

خدا ....

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
خدا ....

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

منیـــــره
ساعت11:46---4 بهمن 1391
خیلی عالـــــــــی بود...
من عاشق این شعر هستم... با این تصاویر زیبا فوق العاده تر شده... خیلی قشنگ بود...


mahsa-tala
ساعت16:47---3 بهمن 1391
salam!aliiiiiiiiiiiiiiiiii bood!afarin!hadeaghal ehsasi mizariTghashang bezargoooooooooooooood

آیلین
ساعت22:11---2 بهمن 1391
نه عزیزم من میخواستم وبلاگ شما باشه ولی نمیدونم چرا نمیومد.اون اسمی که پاکش کردم مال خواهرم بود

الی
ساعت21:15---2 بهمن 1391
خوشحال میشم با من درد دل کنی ودوستای خوبی واسه هم باشیم.باعنوان وبم منو بلینک منم میلینکمت.

آیلین
ساعت20:16---2 بهمن 1391
باور کن دیگه درستش کردم شرمنده به خدا نمیخواستم اینجوری بشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:,;ساعت18:26;توسط امین; | |